Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του 36% των εμπορικών επιχειρήσεων στο κέντρο της Αθήνας κινήθηκαν καλύτερα από το 2013, του 40% χειρότερα και του 24% στα ίδια επίπεδα. Όσον αφορά τις Περιφερειακές Αγορές το 20% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι πωλήσεις τους κινήθηκαν καλύτερα από το 2013, το 60% χειρότερα και το 20% στα ίδια επίπεδα.
Σύμφωνα με την ίδια έρευνα το 77% των επιχειρήσεων που ανέφερε αύξηση πωλήσεων στο Κέντρο της Αθήνας κάνει λόγο για αύξηση πωλήσεων από 0-10 ποσοστιαίες μονάδες, το 23% αύξηση από 11 έως 20 ποσοστιαίες μονάδες. Αναφορικά με τις Περιφερειακές Αγορές το 50% των ερωτηθέντων αναφέρει αύξηση πωλήσεων από 0-10 ποσοστιαίες μονάδες και το άλλο 50% από 11% έως 20%. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά στις 25-26 Φεβρουαρίου σε δείγμα 110 καταστημάτων από τις περιοχές: Ομόνοια, Κολωνάκι, Σταδίου, Πανεπιστημίου, Ακαδημίας, Αιόλου, Αγ. Μάρκου, Ερμού, Παγκράτι, Πετράλωνα, Πατήσια, Γκύζη, Αμπελόκηποι, Σεπόλια.